Isnin, 17 Ogos 2009

SIAPA SEBENARNYA BERPECAH?

PAKU DULANG,
KAYU SERPIH,
MENGATA ORANG,
DEPA PLAK LEBIH.....
apa dah jadi ni.....depa pecah depa nak kata kita plak....wahai pengundi muda jangan la mudah tertipu dengan sendiwara depa yang hanya nak ligan kuasa demi kepentingan sendiri.... dulu depa guna agama islam sebagai kekuatan parti depa....la ni plak depa buat baik dengan semua orang demi parti depa juga..mana yang di katakan keyakinan parti depa? aku tak nampak langsung......macam tempat aku depa dok kata nak bela BABI,aku orang islam betoi-betoi aku bangkang, las-las penyakit SELSEMA BABI plak yang melanda.....sampaikan penyakit kat BABI pun berjangkit kat manusia.....yang aku heran ramai orang MELAYU dapat penyakit tuuuu...... apa kata kutip ja babi yang ada pastu bakar ja hidup-hidup.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan